جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

ان شاء الله به مدد حضرت زهرا(س) امر به معروف و نهی از منکر را احیا و اقامه خواهیم کرد. (برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید)

جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

ان شاء الله به مدد حضرت زهرا(س) امر به معروف و نهی از منکر را احیا و اقامه خواهیم کرد. (برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید)

جمعیت مردمی فعالان احیای واجب فراموش شده

جمعیت مردمی احیاگران واجب فراموش شده ، متشکل از گروه های مردم نهاد، اعم از طلاب ، دانشجویان و مومنان دغدغه مندی است که برای احیای امر به معروف و نهی از منکر، زندگی خویش را وقف کرده اند.
این مجموعه ، هیچگونه مشی سیاسی ندارد و در چارچوب قوانین جمهوری اسلامی ایران فعالیت می کند.
به امید گوشه چشمی؛
از مادرمان حضرت زهرا(س)
برای آگاهی ازبرنامه ها، کلمه "عضو" را به سامانه 30002533000590 پیامک کنید

طبقه بندی موضوعی

۰

باتشکر از گروه رهپویان معروف

ثبت نام اولین مراسم اعتکاف آموزشی، معرفتی آمران به معروف و ناهیان از منکر با عنوان «شیرین ترین تعامل اجتماعی» آغاز شد.

مراسم اعتکاف آموزشی، معرفتی «آمران به معروف و ناهیان از منکر (ویژه خواهران)» روزهای ۱۱، ۱۲ و ۱۳ رمضان ۱۴۳۵ مطابق با ۱۸ لغایت۲۰ تیرماه۱۳۹۳ برای اولین بار در سطح کشور به حول و قوه الهی و الطاف ویژه ولی نعمتمان علی بن موسی الرضا(علیه السلام) در مشهد مقدس برگزار می شود.

زمان اعتکاف: چهارشنبه ۱۸، پنجشنبه ۱۹ و جمعه ۲۰ تیرماه

مکان برگزاری: دانشگاه فردوسی مشهد (میدان آزادی)؛ مسجد امام رضا(علیه‌السلام)


جامعه هدف: اساتید، دانشجویان، طلاب و عموم خانم‌ها نکات ضروری: اعتکاف ویژه خواهران می‌باشد.


موضوعات آموزشی مراسم پیرامون معارف امر به معروف و نهی از منکر، سبک زندگی، اقتصاد مقاومتی، جمعیت، عفاف و حجاب، تغذیه اسلامی و… خواهد بود. همان‌طور که از نام اعتکاف معلوم است، در این دوره بیش از ۲۰ ساعت جلسات آموزشی خواهید داشت.

با توجه به ظرفیت محدود، چنانچه ثبت‌نام بیش از تعداد پیش‌بینی‌شده باشد، قرعه‌کشی بین ثبت‌نام‌کنندگان انجام خواهد شد. حضور در این مراسم فقط منوط به ثبت‌نام و پذیرفته‌شدن در قرعه‌کشی (در صورت انجام) می‌باشد و شرکت به صورت آزاد امکان‌پذیر نمی‌باشد.

چنانچه بعد از پذیرفته‌شدن مایل به معتکف‌شدن نباشید و به دلایل شخصی و خانوادگی فقط بخواهید از برنامه‌های آموزشی این مراسم استفاده کنید، رفت‌وآمد با دردست‌داشتن کارت حضور بلامانع می‌باشد. جایگزینی افراد به دلخواه انصراف‌دهندگان پس از قرعه‌کشی امکان نخواهد داشت و بر اساس لیست ذخیره، ظرفیت تکمیل خواهد شد.

جهت تأمین بخشی از هزینه‌های برگزاری اعتکاف (که فقط شامل ملزومات سحری و افطاری می‌شود)، لازم است کسانی که متمایل به انتخاب گزینه‌های: ۱- می‌خواهم معتکف شوم. ۲- می‌خواهم در مسجد حضور داشته باشم؛ ولی معتکف نشوم. هستند، مبلغی که میزان آن متعاقباً اعلام خواهد شد را متقبل شوند.

با توجّه به برنامه‌ریزی جهت تأمین سحری و افطاری برای بزرگوارانی که یکی از دو گزینۀ فوق را برگزیده‌اند، از ارائۀ سرویس فراتر از آموزش به اشخاصی که گزینۀ ۳- می‌خواهم فقط در جلسات آموزشی حضور یابم. را انتخاب کرده‌اند، معذور می‌باشیم.


* علاقه‌مندان به شرکت در این مراسم معنوی بایستی تا (ساعت ۲۴ یکشنبه 15 تیرماه) فرم الکترونیکی ثبت‌نام را، تکمیل و ارسال نمایند. (جهت ثبت نام کلیک کنید) نتایج ثبت‌نام روز ۱6 تیر ماه از طریق همین سایت(رهپویان معروف) اعلام خواهد شد.

در انتهای ثبت نام با پیغام : ” ثبت ‌نام شما با موفقیت انجام شد و جهت تکمیل ثبت‌نام، پیامکی مشتمل بر نام و نام خانوادگی به شماره ۰۹۱۵۱۵۸۰۷۳۵ ارسال فرمایید

احیاگران واجب فراموش شده

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی